Hop til indhold
Positive nyheder
  • Om Positive Nyheder

“Hvorfor hente i Holland når man kan hente i nabolaget?”

14. oktober 2022 Af knud

Et dansk ægtepar står bag appen GoGetGreen, der digitaliserer vejboder og gårdbutikker rundt omkring i landet. De håber, at folk som ikke normalt har vejboder, vil begynde at sælge ud af deres overskud – for eksempel fra et æbletræ.

Læs mere her.

Kategorier fødevarer, kommunikation
Trawlfrit bæltområde skaber håb om bedre havmiljø
100 mio. indiske hjem har nu fået indlagt vand

Nyhedsbrev

Søg flere positive nyheder

Vælg kategori

Miljø

Positive Nyheder udgives af Miljø-og Energicentret i Høje-Taastrup.

Besøg Miljø-& EnergiCentret
Støt Mec

Bliv medlem
Så støtter du
Miljø- & EnergiCentret

Læs mere her
Slide 1

Miljø- og Energicentret bringer i samarbejde med greenupdate.dk daglige nyheder om klima, natur, miljø og grøn omstilling.

RSS GreenUpdate.dk

  • Butikkerne kan spare ved at give madvarer væk
  • Havisen i Arktis smelter mere for hvert år
  • Krav om rent drikkevand samler Danmark på tværs af partier
  • Økodag samlede 125.000 børn og voksne
  • Alle køer skal have adgang til græs og åben himmel
  • Carsten Jensen: Den politiske elite er grebet af selvfedme
  • Traktor-Troels, Venstre og industri-landbruget tabte folketingsvalget
  • Vort moderlige hav blev ødelagt, fordi Lars Løkke gav landbruget frit spil
©2008 - 2021 Positive Nyheder udgives af Miljø- & EnergiCentret Høje Taastrup