Hop til indhold
Positive nyheder
  • Om Positive Nyheder

I Barcelona tilhører de digitale data borgerne

9. september 2019 Af knud

Hvis ikke borgerne har magten over deres data, bliver vi til digitale kolonier med techgiganter som koloniherrer, mener Barcelonas digitale kommissær. Hun har forsøgt at gøre Barcelona til en digital by på borgernes præmisser. Læs mere her.

Kategorier Demokrati, Formidling
Nye standarder styrker cirkulær økonomi for elektronik
Zetland fik dobbelt så mange nye læsere end de planlagde

Nyhedsbrev

Søg flere positive nyheder

Vælg kategori

Miljø

Positive Nyheder udgives af Miljø-og Energicentret i Høje-Taastrup.

Besøg Miljø-& EnergiCentret
Støt Mec

Bliv medlem
Så støtter du
Miljø- & EnergiCentret

Læs mere her
Slide 1

Miljø- og Energicentret bringer i samarbejde med greenupdate.dk daglige nyheder om klima, natur, miljø og grøn omstilling.

RSS GreenUpdate.dk

  • Butikkerne kan spare ved at give madvarer væk
  • Havisen i Arktis smelter mere for hvert år
  • Krav om rent drikkevand samler Danmark på tværs af partier
  • Økodag samlede 125.000 børn og voksne
  • Alle køer skal have adgang til græs og åben himmel
  • Carsten Jensen: Den politiske elite er grebet af selvfedme
  • Traktor-Troels, Venstre og industri-landbruget tabte folketingsvalget
  • Vort moderlige hav blev ødelagt, fordi Lars Løkke gav landbruget frit spil
©2008 - 2021 Positive Nyheder udgives af Miljø- & EnergiCentret Høje Taastrup