Hop til indhold
Positive nyheder
  • Om Positive Nyheder

Navitas Park

Danmarks største lavenergibyggeri bliver bygget af Alectia

24. maj 201022. maj 2010 Af knud

Navitas Park på havnen i Århus bliver med et etageareal på 35.000 m2 landets største lavenergiklasse 1-byggeri. Alectia, E. Pihl og Søn og tre arkitektfirmaer har vundet konkurrencen om at opføre byggeriet, der blandt andet skal huse Ingeniørhøjskolen. Læs mere på ing.dk

Kategorier Byggeri, Energibesparelse, Lavenergi, Miljøteknologi, Planer Tags Navitas Park

Nyhedsbrev

Søg flere positive nyheder

Vælg kategori

Miljø

Positive Nyheder udgives af Miljø-og Energicentret i Høje-Taastrup.

Besøg Miljø-& EnergiCentret
Støt Mec

Bliv medlem
Så støtter du
Miljø- & EnergiCentret

Læs mere her
Slide 1

Miljø- og Energicentret bringer i samarbejde med greenupdate.dk daglige nyheder om klima, natur, miljø og grøn omstilling.

RSS GreenUpdate.dk

  • Butikkerne kan spare ved at give madvarer væk
  • Havisen i Arktis smelter mere for hvert år
  • Krav om rent drikkevand samler Danmark på tværs af partier
  • Økodag samlede 125.000 børn og voksne
  • Alle køer skal have adgang til græs og åben himmel
  • Carsten Jensen: Den politiske elite er grebet af selvfedme
  • Traktor-Troels, Venstre og industri-landbruget tabte folketingsvalget
  • Vort moderlige hav blev ødelagt, fordi Lars Løkke gav landbruget frit spil
©2008 - 2021 Positive Nyheder udgives af Miljø- & EnergiCentret Høje Taastrup