Hvis ikke cyklerne var i byerne …..

En hollansk undersøgelse viser at hvis ikke der var – som der er i Holland – foranstaltninger der fremmer cykling i byerne vil det øge pendlingstider og afstande med henholdsvis 14% og 30% og resulterere i en betydelig reduktion i arbejdstagernes velfærd.

Læs rapporten her.

Læs også her fra MobilTech: “Gør Danmark til et cykelland igen”

En kommentar til “Hvis ikke cyklerne var i byerne …..”

Der er lukket for kommentarer.